TOP

LA AEPD INVESTIGA LA PUBLICACIÓN DE NOMBRES DE TOXICÓMANOS EN EL DOG

En otra nota informativa remitida ayer por Vicepresidencia, este departamento aseguraba que «aínda non ten constancia oficial algunha» de que la Agencia Española de Protección de Datos «teña iniciada unha investigación respecto do erro que provocou a pasada semana a publicación no DOG dos datos persoais de 30 perceptores de axudas».

Conversación

Al parecer, en una conversación telefónica mantenida por el secretario xeral de Vicepresidencia con el director de la agencia estatal, éste le habría transmitido «que non é unha investigación, senón que pretenden recabar información sobre un feito do que tiveron coñecemento a través dos medios de comunicación». En cualquier caso, la nota enviada ayer a los medios de comunicación por la Agencia no fue posteriormente anulada por la institución estatal y está encabezada por el siguiente titular: «La Agencia Española de Protección inicia una investigación por la publicación en el DOG de los datos personales de beneficiarios de ayudas para el tratamiento de drogodependencia».

Disculpas

Según la nota informativa de Vicepresidencia, el director de la Agencia «expresou as súas desculpas por ter dado coñecemento antes aos medios de comunicación que á Vicepresidencia de que ía a recadar información».

En todo caso, el departamento de Anxo Quintana se puso ayer a disposición de la Agencia Española de Protección de Datos para «recabar toda a información que estime necesaria». Además, Vicepresidencia asegura que coincide plenamente «co criterio expresado publicamente pola propia axencia: a lei non prohíbe a publicación destes datos, pero consideramos que non é necesaria a súa publicación».